به گزارش مهين رستگار خبرنگار شهرستان خاتم يزدفردا"فرماندار خاتم طي ديداري صميمي درجمع پرسنل نيروي انتظامي اظهارداشت: هر جامعه‌اي نيازمند پليسي مقتدر و قانون‌گرا است تا بتواند با در آرامش و امنيت كامل برنامه‌هاي توسعه‌اي خود را در فضايي مناسب پيگيري و اجرا كند.
وي ادامه داد: به طور قطع بي‌قانوني، نبود نظم و عدم برخورد با افرادي كه مخل امنيت مردم هستند، شرايط لازم براي پيشرفت و توسعه فردي و اجتماعي را از بين برده و موجبات ركورد و هرج و مرج را فراهم خواهد كرد.
امامي خاطر نشان كرد به همين دليل است كه پليس در هر جامعه‌اي داراي جايگاه بسيار بالايي بوده و ماموران پليس مورد حمايت مردم و مسئولان قرار مي‌گيرند.
وي با تاكيد بر اينكه همه دستگاه‌ها بايد نيروي انتظامي را در اجراي وظايف ذاتي خود ياري كنند.
امامي با تاكيد بر اينكه ملت ايران همواره از وجود نيروي انتظامي مقتدر و آماده براي برخورد با قانون‌گريزان و اخلال‌ كنندگان در امنيت حمايت كرده است. افزود: قضایای تلخ بعد از انتخابات که دستهای فتنه گر موجب تلخ شدن کام مردم شدند و در نهایت هم با لطف خداوند، ملت بر آنها فائق آمد، نيروي انتظامي با برخورد هوشيارانه خود و همكاري دستگاههاي مسئول توانست ، نتایج خوبی بدست آورد.
در این دیدار همچنين سرگرد بيگلري فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاتم با اشاره به اينكه پنچمين روز از هفته ناجا به نام پليس ،اقتدار، كارآمدي نامگذاري شده است افزود: ايجاد اعتقاد وجلب مشاركت مردمي از مهمترين اهداف نيروي انتظامي مي باشد.
فرمانده نيروي انتظامي گزارشی از عملكرد این نیرو در طول يكسال گذشته بویژه در بخشهای راهنمایی و رانندگی و كاهش تلفات تصادفات، مبارزه با مواد مخدر، مقابله با جرائم خشن، بكارگیری فن آوری اطلاعات ارائه كرد.
یزدفردا



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا